Czy Was tez irytują reklamy?

Prezesi firm co rusz kombinują, jakie metody marketingowe zastosować, żeby powiększyć grono kupujących, aby powiększyć zarobki firmy. Reklama dzisiejszych czasów nie polega tylko na udzielaniu się w środkach masowego przekazu typu: prasa, lub telewizja. Reklama jest teraz nadzwyczaj wielowątkowym mechanizmem i korzysta z wielu metod. Nadzwyczaj popularna jest reklama w Internecie, a zwłaszcza bijący rekordy tzw. social media marketing. Warto powiedzieć, iż nie jest to dokuczliwa metoda reklamy, jaką klienci omijają szerokim łukiem.
Social media jest działaniem na serwisach nazywanych jako web 2.0 w Internecie. Bardzo popularnymi i co za tym idzie bardzo często wykorzystywanymi serwisami społecznościowymi w Polsce są: fotka.pl, Kwejk, Google+, YouTube. Jest to narzędzie dopiero zaczynające się rozwijać. W Polsce niewiele, bo 5 % firm korzysta z social media. Niezaprzeczalny jednakowoż jest naturalnie fakt, że social media należy do narzędzi bardzo przyszłościowych, gdyż Internet rośnie w siłę, a ilość jego użytkowników wciąż rośnie. Ważne jest zaistnienie firmy na Facebooku, stworzenie tam fanpage’a i aktywne zdobywanie fanów. Kolejnym sposobem na reklamę jest tzw. custom publishing. Kryją się za tym narzędzia nowoczesnej reklamy, które w świetny sposób budują wizerunek marki. Zainteresowani bardziej przyjaźnie odnoszą się do tego typu promocji, ponieważ nie jest ona nachalna, umożliwia wybór np. w kwestii polubienia fanpage firmy. To zainteresowani decydują o tym, że mają życzenie otrzymywać biuletyny firmy. Tym samym ten model promocji jest bardzo skuteczny.

Reklamy